miercuri, 22 decembrie 2010

Prietene de incredere

O buna prietena (este si o fosta colega din pacate) este si Dragoi Oana adica Ony meu:X Deci pot sa am incredere in ea ca sa-i spun un secret si avem aceleasi pareri.hai sa v-o arat :X
 Deci pot sa zic ca este o prietena de incredere Ony meu.Si cand sunt cu ea e distractie si rasete la maxim :)) Facem panarama de orice :)) :X


Oki deci alta colega super de treaba , de gasca si tot de incredere este si Ciornei Madalina mai pe scurt Mady :X  Imi zice mereu adevarul despre unele probleme si stiu ca nu barfeste mai departe!! Deci hai ziceti-mi ce credeti despre ea :*




7 comentarii:

  1. ms mult Didi :x.....te iubesc mult si pe tine si pe ony :x.. am incredere in amandoua si tin mult la voi

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo Didi La Multi Ani skumpa mea sa implinesti 1ooooooooooooooo.ooooooooooooo de ani :x

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa fie :X... te pwp skumpiko ... deja mi dol de tini :(

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie :(
    las ca ne vedem dupa vacantza la scoala
    sau chiar in vacanta:*

    RăspundețiȘtergere